Emeryci i renciści po każdorazowej waloryzacji emerytur i rent zobowiązani są przekazać kopię decyzji o wysokości emerytury lub renty do dnia 15 sierpnia każdego roku, w celu naliczenia odpisu na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych. Decyzję można przesłać na adres szkoły pocztą tradycyjną , mailową na adres: spchelmce@op.pl lub zrobić kopię w sekretariacie szkoły.
Pracownicy szkoły oraz emeryci i renciści mogą składać wnioski o pomoc finansową wraz z oświadczeniami o dochodach (do pobrania poniżej) w terminach do 10 marca oraz 30 listopada każdego roku.
Zgodnie z regulaminem ZFFŚ pracownikom obsługi i administracji, emerytom i rencistom oraz dzieciom pracowników do lat 18 przysługuje raz w roku dofinansowanie określonej we wniosku formy wypoczynku, tzw. "wczasów pod gruszą" (kwota dofinansowania zależna od sytuacji życiowej, rodzinnej i materialnej). Wnioski z oświadczeniami o dochodach należy składać do 21 czerwca każdego roku.
Na Oświadczeniu o dochodach proszę podaćdochód netto uzyskany z trzech pełnych miesięcy poprzedzających miesiąc złożenia wniosku.