Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

TEMATY ZDALNYCH LEKCJI od 18.05.2020 do 22.05.2020

KLASA 6               

18.05.2020, PONIEDZIAŁEK        

Przedmiot Schemat lekcji dla ucznia
Matematyka

Temat: Upraszczanie i rozwiązywanie równań.

Cel:

- uproszczę równanie, w których niewiadoma występuje po jednej stronie i rozwiążę to uproszczone równanie.

Materiał dla ucznia:

  1. Przeczytaj uważnie informacje na stronie 86 i 87 w podręczniku oraz treść z ramki Zapamiętaj ze strony 89.
  2. Wykonaj z podręcznika ze strony 90 zadanie 1 Poziom A
  3. Dla chętnych podręcznik, str. 90, Mistrz a)
Biologia

Temat: Ptaki – kręgowce zdolne do lotu

Cele lekcji: Uczeń zna:

- środowisko życia ptaków;

- cechy charakterystyczne ptaków;

- przystosowanie ptaka do lotu;

-  budowa i rodzaje piór;

- jak oddychają ptaki?

Materiał dla ucznia: Podręcznik papierowy do biologii dla klasy 6

Czynności ucznia:

Przepisz NOTATKĘ do zeszytu:

  1. Ptaki to jedyne zwierzęta, które mają pióra. Pióra umożliwiają lot oraz chronią przed utratą ciepła.
  2. Ptaki zamieszkują wszystkie typy środowisk dzięki temu, że są stałocieplne.
  3. Stałocieplność to zdolność do utrzymywania stałej temperatury ciała niezależnie od temperatury otoczenia. Dzięki temu ptaki mogą żyć w klimacie gorącym oraz zimnym.
  4. Przystosowanie ptaka do lotu:

  5. - opływowy kształt ciała;
    - cienka i sucha skóra, z której wyrastają pióra;
    - kości są lekkie, ponieważ wypełnione są powietrzem (kości pneumatyczne);
    - dziób zastępuje zęby. Służy do pobierania pokarmu, do obrony, do pielęgnacji piór i do budowy gniazda;
    - powieki chronią oczy przed uszkodzeniem, a także oczyszczają i nawilżają;
    - pióra umożliwiają latanie i chronią przed utrata ciepła;
    - kończyny przednie są przekształcone w skrzydła, a mięśnie poruszające skrzydłami są silne;
    - kończyny tylne ptakom żyjącym na lądzie umożliwiają chodzenie, a ptakom wodnym służą do pływania, nurkowania i chodzenia po wodzie;
    - pazury chronią palce, niektórym ptakom służą do chwytania i zabijania ofiar;
    - gruczoł kuprowy, który znajduje się u nasady ogona, wydziela substancje służące do natłuszczania piór. Dzięki niej pióra nie nasiąkają wodą.
  6. Budowa i rodzaje piór:
    a) budowa pióra – Otwórz podręcznik na stronie 121 , narysuj
    i opisz pióro składające się z dutki, chorągiewki i stosiny.
    b) rodzaje piór:
    - lotki  to sztywne pióra w skrzydłach, umożliwiają lot;
    - sterówki to sztywne pióra w ogonie. Umożliwiają utrzymanie równowagi w czasie lotu i sterowanie lotem;
    - pióra pokrywowe występują na całym ciele, a dzięki nim ciało ma kształt opływowy i gładką powierzchnię;
    - pióra puchowe znajdują się pod warstwą piór pokrywowych i chronią ciało przed utrata ciepła.

Otwórz podręcznik na stronie 121, narysuj i opisz pióra puchowe, pokrywowe, sterówki i lotki.

7. Jak oddychają ptaki?
Ptaki oddychają za pomocą rurkowatych płuc, które są połączone z workami powietrznymi. Połączenie płuc z workami powietrznymi sprawia, że świeże powietrze przepływa przez płuca zarówno podczas wdechu jak i wydechu. Ptaki mają najbardziej wydajny układ oddechowy spośród wszystkich kręgowców. Zapewnia
im to uwolnienie dużej ilości energii potrzebnej do lotu
i utrzymania stałej temperatury ciała.
Otwórz podręcznik na stronie 121, narysuj i opisz schemat płuc wraz z workami powietrznymi ptaka.

Zadanie domowe
ZA TO ZADANIE DOMOWE OTRZYMASZ OCENĘ

Wykonaj rysunek ptaka i zaznacz na nim przystosowania do lotu, możesz wzorować się na podręczniku strona 120. Wykonany rysunek zeskanuj lub zrób zdjęcia i prześlij na adres:  kolodziejskaurszula@wp.pl  w nieprzekraczalnym terminie
do 23 maja 2020 roku.

Technika

Temat: Nowoczesny świat techniki

Cel:
- potrafię przedstawić najważniejsze wynalazki ludzkości,
- wiem, czym jest mechatronika,
- podaję przykłady urządzeń mechatronicznych,
- znam zasady bezpieczeństwa podczas korzystania z urządzeń mechatronicznych (np. dronów, pojazdów elektrycznych).

Materiał dla ucznia:

Przeczytaj tekst na stronie 60 "W świecie robotów" i wykonaj ćw. 1 na tej stronie.

Zapoznaj  się z definicją pojęcia mechatronika zawartą w infografice na s. 61 podręcznika oraz przykładami zastosowania mechatroniki.
Wykonaj w zeszycie ćw. 1 z „Pracy z infografiką” - podają przykłady urządzeń mechatronicznych. Urządzenia mechatroniczne to takie, w których współdziałają elementy elektryczne, elektroniczne i mechaniczne - najczęściej wykonując jakieś zadanie w swoim otoczeniu, np.: programujemy pralkę (elektronika), aby dobrała ilość i temperaturę wody, ilość środka piorącego oraz obroty bębna i dzięki temu wyprała ubrania (mechanika).
Przeczytaj  tekst na stronie 62 o dronach jako kolejnym przykładzie urządzeń mechatronicznych.
Zapoznaj się z ramką „Bezpiecznie z dronem” (podręcznik, s. 62) i wykonaj ćw. 3 z tej samej strony.

Zapoznaj się z opisem zagrożeń wynikających z rozwoju technologicznego (s. 63 podręcznika), a następnie wykonaj ćw. 4 z tej samej strony - wymień wszystkie zagrożenia, z jakimi możesz się spotkać w swoim otoczeniu.

Zadanie domowe

Przerysuj tabelę do zeszytu. Zastanów się, w jakich dziedzinach życia roboty znajdą w przyszłości zastosowanie? Co będą robić?

Uzupełnij tabelę według przykładu. Podaj również kilka własnych pomysłów.

Zrób zdjęcie wypełnionej tabeli i wyślij  je na mój adres mailowy do 25.05.2020.



Informatyka

Temat: Tworzymy dwupoziomową grę dla dwóch graczy – umieszczamy duszki na scenie i zliczamy punkty

Cel:
- umiem umieszczać duszki na scenie w programie Scratch
- umiem zliczać punkty w programie Scratch, 

Materiały dla ucznia:

Otwórz ebooka dla klasy 6  https://ebook.migra.pl/dlaucznia.php?book=66

Przeczytaj materiał na stronie 65, a następnie wykonaj ćwiczenia 8 na tej stronie.

Skorzystaj ze wskazówek na stronie 66.

Wykonaj ćwiczenie 9 na stronie 66 i ćwiczenia: 10 i 11 na stronie 67.

Przeczytaj wskazówkę do ćwiczenia 11, a nastepnie wykonaj ćwiczenia:
12 na stronie 68 i 13 na stronie 69.

 

 

 

19.05.2020, WTOREK  

Przedmiot Schemat lekcji dla ucznia
Jezyk angielski

Topic: I feel sick.

Cel: Uczniowie poznają choroby, objawy i sposoby leczenia

Materiał dla ucznia:

Podręcznik Brainy 6, zeszyt przedmiotowy

  • Proszę, aby uczniowie wypisali nowe słownictwo związane z chorobami i objawami, dopasowali je do obrazków na str. 70 zad 1oraz zad 1 na str. 73 w podręczniku oraz przetłumaczyli je. (tłumaczenie str. 80)
  • uczniowie czytają zad 3 na str. 71 w podręczniku i zastanawiają się czego chłopiec nie zrobi . Wyrazy z tekstu na zielono proszę przepisać do zeszytu i przetłumaczyć - są to zwroty potrzebne do radzenia sobie z chorobami. Zadanie można również odsłuchać na stronie wydawnictwa- strefa ucznia.
  • uczniowie wykonują zadania 1 i 2 na str. 50 oraz zad 1 i 2 na str. 52 w ćwiczeniach

Zadanie dodatkowe:

https://wordwall.net/pl/resource/1140380/angielski/injuries

https://wordwall.net/pl/resource/1176126/angielski/brainy-6-unit-6-lesson-6

Język polski

Temat: Rozmawiamy o uczuciach – na podstawie noweli „Janko Muzykant”

Cel: nazywam uczucia bohatera, znam znaczenie związków wyrazowych dotyczących uczuć, redaguję krótką wypowiedź w imieniu bohatera tekstu

Materiał dla ucznia: nowela „Janko Muzykant

Wykonaj polecenia – możesz je wydrukować i wkleić do zeszytu lub, jeśli nie masz takiej możliwości, przepisz je:

1. Połącz słowa z prawej i lewej kolumny tabeli tak, aby powstały poprawne związki wyrazowe. Wybierz 3 określenia i ułóż z nimi zdania dotyczące przeżyć bohatera noweli.

bezgraniczny

ciekawością

czarna

pęka z żalu

pogrążyć się

pokusie

serce

rozpacz

ulec

smutek

wiedziony

w marzeniach


2. Przyporządkuj wyrazy z prawej kolumny do różnych znaczeń wyrazu „marzenie” umieszczonych w lewej kolumnie:

Wytwór czyjejś wyobraźni

 

 

 

Fantazja

Halucynacja

Mrzonka

Ochota

Pasja

Przywidzenie

Utopia

Złudzenie

Żądza

 

Przedmiot pragnień

 

 

 

Niemożliwy do zrealizowania projekt

3. Ułóż krótką wypowiedź Janka Muzykanta (6-7 zdań), który po raz pierwszy usłyszał muzykę graną na skrzypcach. Zastosuj słownictwo nazywające uczucia i przeżycia bohatera – wykorzystaj określenia z zad. 1, 2 i 4 -  oraz zewnętrzne oznaki świadczące o emocjach przeżywanych przez chłopca (np. zmiany zachowania). Pamiętaj, aby zastosować narrację pierwszoosobową.

4. Do podanych słów dopisz po 2 wyrazy pokrewne (pamiętaj, że są to słowa zawierające tę samą cząstkę znaczeniową i należące do tej samej rodziny wyrazów): fascynacja, smutek, trwoga, rozpacz, żal, cierpienie, zainteresowanie, ciekawość.

Możesz wykonać zdjęcie lub skan wykonanych zadań i przesłać na adres mojej poczty elektronicznej, jeśli chcesz, bym sprawdziła ich poprawność.

Geografia

Temat: Przemysł i usługi we Francji.

Cel:
-dowiesz się, czym jest przemysł, a czym są usługi;
- zdobędziesz informacje na temat warunków rozwoju przemysłu we Francji;
- poznasz główne działy przemysłu i rodzaje usług w tym kraju oraz znaczenie handlu zagranicznego.

Materiał dla ucznia: podręcznik Oblicza geografii 6, zeszyt ćwiczeń Internet.

Szukaj: w przeglądarce wpisz – Przemysł i usługi we Francji i zapoznaj się z zamieszczonym tam materiałem oraz treścią w podręczniku. W zeszycie wyjaśnij pojęcia: przemysł, usługi, rolnictwo, technopolie. Następnie w ćwiczeniach wykonaj zadania 1- 8 str. 69- 71.

Wychowanie fizyczne

Temat: Zdrowe odżywianie.

https://www.poradnikzdrowie.pl/diety-i-zywienie/zdrowe-odzywianie/zdrowe-odzywianie-10-najwazniejszych-zasad-aa-BxiR-4hyV-P2Ek.html

 

20.05.2020, ŚRODA

Przedmiot Schemat lekcji dla ucznia
Matematyka

Temat: Rozwiązywanie równań.

Cel:

- rozwiążę równanie, w których niewiadoma występuje po jednej stronie ,

Materiał dla ucznia:

  1. Dzisiaj wykonaj zadania z ćwiczeń.:

Str.98 – zad. 1,

Str.99 – zad.2

Plastyka

Temat: Przygotowujemy się do realizacji projektu artystyczno – edukacyjnego „Wszędzie można znaleźć sztukę!”

Cel: wykorzystuję wiedzę i umiejętności zdobyte na lekcjach plastyki w praktyczny sposób, łączę wiadomości z różnych dziedzin, wyszukuję informacje w różnych źródłach, podejmuję działania z zakresu estetycznego kształtowania otoczenia

Wykonaj zadanie:

  1. Do realizacji zadania wykorzystaj wiedzę i umiejętności zdobyte na lekcjach plastyki i nie tylko.
  2. Jego odbiorcami będą tym razem Twoi bliscy, bo to dla nich przede wszystkim zrealizujesz zadanie.
  3. Zaprojektuj nakrycie stołu na spotkanie rodzinne.
  4. Wykorzystaj elementy gotowe, zastawę stołową, możesz posłużyć się dekoracjami kwiatowymi, ale skup się przede wszystkim na własnoręcznie wykonanych dekoracjach z wszelkich dostępnych Ci materiałów.
  5. Uwzględnij zasady estetyki podawania potraw, a więc pamiętaj, by projektując dekoracje i ustawiając na stole zastawę, zadbać o estetyczne ułożenie wszystkich przygotowanych elementów oraz staranne ich wykonanie.
  6. Korzystaj z dostępnych Ci źródeł informacji, które pomogą Ci zrealizować zadanie, np. zapoznaj się z zasadami dotyczącymi ułożenia talerzy czy sztućców.
  7. Kiedy wszystko zaplanujesz i przygotujesz, nakryj stół według swojego pomysłu i efekty Twojej pracy prześlij na mój adres mailowy w formie filmiku lub zdjęć (3-4 ujęcia) w terminie do 31.05.2020 r. – adres poczty rodzicom przekazany został za pomocą edziennika.

Pamiętaj, niech praca twórcza będzie dla Ciebie przede wszystkim przyjemnością, a dla Twoich bliskich – miłą niespodzianką.

Religia

Temat: Powierzeni Matce Bożej

Cel: Kształtowanie zaufania do Maryi Matki Kościoła.

Materiał dla ucznia: Podręcznik do religii kl.6  Przeczytaj uważnie tekst Matka Kościoła na str.132 i Macierzyństwo Maryi na str. 133

Odmów modlitwę Pod Twoją obronę (tekst jest w podręczniku na str. 133)

 

21.05.2020, CZWARTEK

Przedmiot Schemat lekcji dla ucznia
Język angielski

Topic: Around the world - Culture: a great scientist

Cel: Uczniowie poznają  kulturę i wielkich naukowców

Materiał dla ucznia:

Podręcznik, ćwiczenia Brainy 6, zeszyt przedmiotowy

  • proszę, aby uczniowie przeczytali lub odsłuchali na stronie wydawnictwa tekst ze str. 78 zad. 1 w podręczniku oraz proszę odpowiedzieć na pytania dotyczące tekstu w zad 3 na str. 78.

       Odpowiedzi proszę zapisać w zeszycie.

  • poniżej wstawiam filmik dotyczący naszego tematu. Nagrody Nobla w medycynie.

https://www.youtube.com/watch?v=1kPNqeSb4Kw&list=PLDee6s2yAuvu3l6HsOLne5ucQms8AB0Ey&index=6

Język polski

Temat: Przez trudy do gwiazd! Nasze pożegnanie z bohaterami noweli Henryka Sienkiewicza „Janko Muzykant”

Cel: znam cechy noweli jako gatunku literackiego, wiem, czym jest epilog, redaguję opowiadanie twórcze, zmieniając zakończenie tekstu Sienkiewicza.

Materiał dla ucznia:  nowela H. Sienkiewicza „Janko Muzykant”

Wykonaj polecenia - możesz je wydrukować i wkleić do zeszytu lub, jeśli nie masz takiej możliwości, przepisz je:

1. Uzupełnij poniższy tekst, tworząc krótką notatkę na temat cech gatunkowych noweli (wybierz tylko te wyrazy, które są cechami noweli, nie wszystkie słowa podane poniżej wykorzystasz w swojej notatce): zwięzłej, rozbudowanej, kluczową, akcję, kulminacyjnym, dramatu, epiki, podrzędną, liryki, bohatera, wątku, zwrotnym, dialogi. Jeżeli nie jesteś pewna/pewien swoich odpowiedzi, skorzystaj z dowolnego źródła informacji, by sprawdzić ich poprawność:

Nowela to gatunek .......................... obejmujący utwory o .......................... fabule, których treść ogranicza się do jednego ........................... Cechą charakterystyczną wielu nowel jest wprowadzenie motywu przewodniego spajającego .......................... i najczęściej odgrywającego .......................... rolę w punkcie ........................... .

2. Posegreguj informacje na trzy grupy i wpisz w odpowiednie miejsca tabeli : w pierwszym wierszu umieść te, które pojawiają się w typowych utworach nowelistycznych i są niezbędne, w drugim te, których pojawienie się nie jest konieczne, ale mogą w noweli wystąpić, a w trzecim te, które dotyczą utworów należących do innych gatunków (np. powieści):

codzienne czynności opisywanej grupy społecznej, wątek główny skupiony wokół głównego bohatera, szczegółowy opis głównego bohatera, utwór jednowątkowy, charakterystyka drugoplanowych postaci, punkt kulminacyjny, główny bohater o wyrazistych cechach, tekst obszerny, bohater z nizin społecznych, duża liczba bohaterów, utwór wielowątkowy, kontrastujący ze sobą bohaterowie, zwięzła fabuła, tekst krótki, brak wątków pobocznych, przesłanie zachęcające do wspierania potrzebujących, ograniczona liczba bohaterów, tekst pisany prozą, występowanie dialogów

Elementy niezbędne w typowej noweli

 

 

 

 

 

 

Elementy niekonieczne w typowej noweli

 

 

 

 

 

 

Elementy, które nie są w ogóle cechami noweli, ale utworów należących do innych gatunków literackich

 

 

 

 

 


3. Do cech gatunkowych noweli dopisz przykłady z treści lektury, dzięki którym uzasadnisz, że tekst Henryka Sienkiewicza jest nowelą:

 - krótki, zwięzły tekst pisany prozą

-  występuje znaczący rekwizyt (napisz jaki i jaką pełni rolę w tekście)

-  wyraźnie zarysowany punkt kulminacyjny (napisz, jakie wydarzenie w utworze zmienia losy głównego bohatera oraz wywołuje szczególne napięcie i oczekiwanie czytelnika na to, co za chwilę się wydarzy)

-  utwór jednowątkowy (zapisz, co jest wątkiem głównym)

-  ograniczona liczba bohaterów (wymień bohaterów występujących w utworze)

-  występuje epilog (jakie wydarzenie należy do epilogu i w jaki sposób zostało wyodrębnione, oddzielone od reszty tekstu?)

Epilog – końcowa część utworu literackiego, której treść nie jest bezpośrednio związana z akcją, zawiera informacje o dalszych losach bohaterów lub zamiarach twórczych autora

 4. Do zeszytu przerysuj schemat budowy akcji noweli zamieszczony poniżej:


Praca domowa: Losem utalentowanego chłopca mogliby zająć się państwo z dworu. Jednak ludzie, którzy zachwycają się utalentowanymi osobami spotkanymi we Włoszech, nie dostrzegli talentu wiejskiego chłopca, który żył w ich bliskim otoczeniu.

Wymyśl pozytywne zakończenie noweli. Zastanów się, jak inaczej mogłyby potoczyć się losy Janka Muzykanta, gdyby właściciele dworu pomogli chłopcu. Napisz na ten temat opowiadanie twórcze. Twoja praca powinna liczyć minimum 18 zdań. Pamiętaj o podziale wypracowania na akapity. W swoim tekście odwołaj się do treści poznanej lektury, ale najważniejszą jego częścią musi być to, co wymyślisz samodzielnie. Skan lub zdjęcie zrealizowanego zadania prześlij na moją pocztę elektroniczną w terminie do 28.05.2020 r.

Muzyka

Temat: U naszych najbliższych sąsiadów. Rosja, Czechy-przypomnienie związków muzycznych z kajami (Piotr Czajkowski, balet,  Bedrich Smetana).

Cel: - umiem zaśpiewać piosenkę z towarzyszeniem gestów,

        - znam nazwiska kompozytorów: Piotr Czajkowski i Bedrich Smetana

Materiał dla ucznia: Podręcznik do muzyki str.118-121

  1. Przeczytam tekst piosenki „To stop the train”- zaśpiewam z towarzyszeniem gestów (str.118).

    https://www.youtube.com/watch?v=GWLeWQqtNUA
  2. Poszukam informacji o Piotrze Czajkowskim. Posłucham

kozaka https://www.youtube.com/watch?v=sudbr6NPt-E – str.120

Trepak z baletu „Dziadek do orzechów” Piotra Czajkowskiego – str.120  https://www.youtube.com/watch?v=4hYggMTfI2c .

  1. Poszukam informacji o Bedrichu Smetanie.

PRZYPOMNIENIE : Nagram swój występ z pieśnią „Funiculi, funicula”  w języku polskim i wyślę nauczycielce muzyki, np. na adres emilou@wp.pl lub  przez Messengera do 20 maja.

 

22.02.2020, PIĄTEK

Przedmiot Schemat lekcji dla ucznia
Język polski

Temat: Wkroczyć w językowy świat ze słownikiem za pan brat – pracujemy ze słownikiem poprawnej polszczyzny

Cel: wiem, jakie informacje zawierają słowniki ogólne języka polskiego, wyszukuję informacje w haśle słownikowym, poprawnie tworzę związki wyrazowe z podanych słów, stosując odpowiednią formę przypadka

Materiał dla ucznia: podręcznik „Słowa z uśmiechem. Nauka o języku i ortografia” (fioletowy), str. 192, słowniki online: http://www.edupedia.pl/map/dictionary/id/2_slownik_poprawnej_polszczyzny.html

https://sjp.pwn.pl/poradnia/haslo/slownik-poprawnej-polszczyzny;13395.html

Wykonaj polecenia:

  1. Przepisz do zeszytu informacje z ramek „Przypomnij sobie!” i „Zapamiętaj!” ze str. 193 w podręczniku, uważnie przeczytaj, jakie informacje znajdziesz w wymienionych słownikach.
  2. Wykonaj w zeszycie przedmiotowym zadania: 1 ze str. 192, 2 ze str. 193 i 3 ze str. 194.
  3. Realizując zadania, możesz skorzystać ze słowników języka polskiego i poprawnej polszczyzny online, do których linki załączone zostały w materiałach dla ucznia.
Matematyka

Temat: Rozwiązywanie zadań tekstowych za pomocą równań.

Cel:

- przeanalizuję treść zadania tekstowego i ustalę wielkości dane i niewiadome,

- ustalę kolejne kroki rozwiązania zadania tekstowego,

- ułożę równanie do rozwiązania zadania tekstowego,

- sprawdzę czy otrzymany wynik z rozwiązanego równania spełnia warunki zadania ,

- zapiszę odpowiedź do zadania.

Materiał dla ucznia:

  1. Przeczytaj uważnie z podręcznika przykład 1 ze strony
  2. Przepisz do zeszytu informacje z podręcznika ze strony 95 umieszczone pod hasłem: Jak rozwiązujemy zadanie tekstowe (schemat).
  3. Wykonaj z podręcznika ze strony 97 zadanie 7 i 8.
Historia

Temat: Rzeczypospolita w II połowie XVIII w. 

Cele:

 - poznasz daty wydarzeń: utworzenie Komisji Edukacji Narodowej, obrady Sejmu Wielkiego, uchwalenie Konstytucji 3 maja, II rozbiór Polski, konfederacja targowicka,

- dowiesz się, czym charakteryzował się styl polskiego oświecenia, 

- wymienisz ważniejsze reformy Sejmu Wielkiego i Konstytucji 3 maja, 

- poznasz przyczyny i skutki konfederacji targowickiej.

materiał podręcznikowy s. 163 - 173

Do podanych dat dopisz wydarzenia:

1 . Ważne daty;

1773

1791

1788-1792

1792

1793

 Zapoznaj się z tekstem i ilustracjami ze s. 165 i podaj

  1. Cechy architektury i sztuki polskiego klasycyzmu (4):

Wykorzystaj materiał e s. 167 i odpowiedz:

  1. Jakie zmiany w szkolnictwie wprowadziła KEN (4):

 Następnie zapoznaj się z tekstem ze s. 169-170 i przepisz ze s. 173 (To już wiem) 2, 3 i 4 punkt jako kolejne w Twojej notatce.

 

Data dodania: 2020-05-16 14:10:44
Data edycji: 2020-05-18 14:08:00
Ilość wyświetleń: 2118

Z życia klas

Przejdź do swojej klasy!
Zobacz

Nasi Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej