Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

TEMATY ZDALNYCH LEKCJI od 27.04.2020 do 30.04.2020

KLASA 6               

27.04.2020, PONIEDZIAŁEK        

Przedmiot Schemat lekcji dla ucznia
Matematyka

Temat: Powtórzenie -  figury na płaszczyźnie.

Cel:

- zastosuję poznane wiadomości o figurach na płaszczyźnie do rozwiązywania zadań z geometrii

Materiał dla ucznia:

 Praca z podręcznikiem  i ćwiczeniem.

  1. Odpowiedzi i rozwiązania do podanych zadań zapisz w zeszycie:

Podręcznik:  str. 57 – zad.1; 7

                     str.58 – zad.8; 12

 

  1. Praca w ćwiczeniu: str. 92 – 1; 9

                                Str. 93 – 7 i 9 ( dla chętnych )

Biologia

Temat: Przegląd i znaczenie płazów

Cele lekcji: Uczeń zna:

-płazy żyjące w Polsce;

-znaczenie płazów w przyrodzie i gospodarce człowieka;

- sposoby ochrony płazów.

Materiał dla ucznia: Podręcznik papierowy do biologii dla klasy 6

Czynności ucznia:

Otwórz podręcznik na stronie 97 i przeczytaj cały temat.

Przepisz NOTATKĘ do zeszytu:

  1. Płazy dzielimy na 3 grupy w zależności od budowy zewnętrznej:
    a) płazy ogoniaste: traszka zwyczajna, traszka grzebieniasta, salamandra luzytańska, salamandra plamista;
    b) płazy bezogonowe: żaby, ropuchy, kumaki, rzekotka drzewna, grzebiuszka ziemna;
    c) płazy beznogie: marszczelce pierścieniowy – nie występuje
    w Polsce ani w Europie (żyje w krajach tropikalnych).
  2. Znaczenie płazów w przyrodzie: pomagają zwalczać szkodniki,
    ropuchy zjadają stonkę ziemniaczaną, płazy są pokarmem
    dla gadów, ptaków i ssaków.
  3. Znaczenie płazów dla człowieka: zjadają szkodniki upraw, są pokarmem dla człowieka (np. żabie udka we Francji), są wskaźnikami stanu czystości środowiska.
  4. Sposoby ochrony płazów: Zagrożeniem dla płazów jest zanieczyszczenie środowiska oraz niszczenie zbiorników wodnych, w których płazy się rozmnażają, osuszanie terenów podmokłych. Aby chronić płazy tworzy się oczka wodne, nie wolno niszczyć i osuszać istniejących zbiorników wodnych. Gatunki płazów zagrożone wyginięciem obejmuje się ochroną gatunkową.
    W POLSCE WSZYSTKIE PLAZY SĄ CHRONIONE!
  5.  POLECENIE

    Przejeżdżające pojazdy są śmiertelnym zagrożeniem dla wędrujących do zbiorników wodnych płazów. NAPISZ w zeszycie, co trzeba robić, aby temu zapobiec (odpowiedź znajdziesz na stronie 102 w podręczniku).

    Zapamiętaj wiadomości z notatki.
Technika

Temat: Wymiarowanie rysunków technicznych

Cel: 

- poznasz zasady wymiarowania rysunków technicznych

Materiał dla ucznia:

Proszę przeczytaj zawartość akapitu "Dlaczego i w jaki sposób wymiaruje się rysunki techniczne?" (podr. str. 48).

Napisz temat lekcji i przepisz do zeszytu zawartość ramki "Warto wiedzieć" str. 48.

Następnie  wykonaj w zeszycie ćwiczenie 1 str. 48.

Uzupelnij kartę pracy, która znajduje się pod planem.

 Wykonaj w zeszycie  ćwiczenie 2 na str. 49.

Informatyka

Temat: Tworzymy w Scratchu grę w zgadywanie liczb

Cel: 

- umiem programować proste gry w Scratchu
Materiały dla ucznia: 
Na Portalu epodreczniki proszę przeczytać informacje dotyczące programu Scratch.
Kliknij w link
https://epodreczniki.pl/a/wprowadzenie-do-srodowiska-scratch/D1FrMtOdo

Dowiesz się, jak możesz na swoim komputerze pracować ze Scratchem w wersji online.

Następnie kliknij w link:

https://epodreczniki.pl/a/zabawa-w-zgadywanie-liczby/DKDNPo06O

Jest tam pokazane jak można stworzyć prostą grę w zgadywanie liczb. Stwórz scenę i odpowiedni kostium dla duszka jak w ćw. 1 (mogą być inne niż w materiale). Następnie dla duszka stwórz skrypt taki, jak w ćw. 4. Zakres liczb może być od 1 do 10 (Szybciej odgadniesz).

Pamiętaj, aby  utwórzyć zmienną o nazwie  losowa liczba. 

Pomoc do Scratcha uzyskasz też w e-booku

https://ebook.migra.pl/dlaucznia.php?book=66

od str. 61.

Praca nie jest obowiązkowa do przesłania.

Chętni jednak  mogą gotowy projekt w pliku Scratcha  przesłać na mojego maila. Możesz też przesłać skan ekranu, na którym widać skrypt i scenę wraz z duszkiem. 

Powodzenia!

 

 

28.04.2020, WTOREK  

Przedmiot Schemat lekcji dla ucznia
Jezyk angielski

Topic:  Save the sea : There was / there were

Cel: Uczniowie poznają formę gramatyczna i jej zastosowanie

Materiał dla ucznia:

Podręcznik , ćwiczenia - Brainy 6, zasób internetowy

  • proszę przepisac poniższą notatkę:

There -tam

There was - tam był, była

There were - tam byliśmy, byliście, byli

Zwrot There was/ were służy do opisywania co tam było lub znajdowało się - w czasie przeszłym.

 

Zwrot ten tak samo jak was/were tworzy zdania twierdzące, pytające za pomocą zamiany miejsc czyli inwersja oraz tworzy zdania przeczące poprzez dodanie not czyli there wasn’t lub there weren’t.

  1.  

There was a red car. - Tam był czerwony samochód

Was there a red car? - Czy tam był czerwony samochod?

There wasn’t a red car. - Tam nie było czerwonego samochodu.

Yes, there was / No, there wasn’t

There were three plates. - Tam były trzy talerze.

Were there three plates? - Czy tam były trzy talerze?

There weren’t three plates. - Tam nie było trzech talerzy.

Yes, there were / No, there weren’t

 

  • proszę obejrzeć zasady użycia there was/were na krótkim filmiku

https://www.youtube.com/watch?v=0tkUzHYSPDc&list=PLDee6s2yAuvsOsQr0ZCe1pXWTVDELxw62&index=10

 

  • proszę wykonać zgodnie z nowymi zasadami zad 3 i 5 w podręczniku str 63 oraz zad 1 str 45 w ćwiczeniach.
Język polski

Temat: Świat w dźwiękach zaklęty – rozpoczynamy omawianie noweli „Janko Muzykant”

Cel: porządkuję wydarzenia i zapisuję je w formie równoważników zdań, potwierdzam informacje dotyczące bohatera noweli odpowiednimi cytatami

Materiał dla ucznia: H. Sienkiewicz „Janko Muzykant”

Wykonaj zadania (możesz wydrukować polecenia i na karcie pracy udzielić odpowiedzi lub, jeśli nie masz możliwości wydruku zadań, przepisz ich treść jako notatkę do zeszytu przedmiotowego), a następnie zrób zdjęcie zadań 2, 3  i prześlij na mojego maila do sprawdzenia:

  1. Wysłuchaj nagrania (Niesamowite skrzypce): Źródło filmu:  https://youtu.be/8qfsoIOkamc
  2. Podane wydarzenia zapisz w formie równoważników zdań, a następnie na podstawie treści noweli uporządkuj zgodnie z kolejnością:

    Kolejność wydarzeń

    Wydarzenia w formie zdań

    Wydarzenia w formie równoważników zdań

     

    Janko zostaje postawiony przed sądem.

     

     

     

     

    Bohater umiera.

     

     

     

     

     

     

    Chłopiec delikatnie trąca strun skrzypiec należących do lokaja.

     

     

    Chłopiec zostaje surowo ukarany.

     

     

     

     

    Mieszkańcy wioski nazywają Janka Muzykantem.

     

     

     

     

    Bohater chce dotknąć skrzypiec należących do lokaja.

     

     

     

     

    Właściciele dworku wracają z wyprawy do Włoch.

     

     

     

     

    Janek wykonuje własne skrzypki.

     

     

     

     

    Chłopiec zachwyca się skrzypcami lokaja z dworu.

     

     

     

     

    Janek przychodzi na świat jako wątłe i słabe dziecko.

     

     

     

     

    Janek żyje ubogo i zachwyca się światem dźwięków.

     

     

     

     

     

     

    Chłopiec zakrada się do dworu.

     

  3. Uzupełnij tabelkę cytatami z lektury, które będą potwierdzały zafascynowanie Janka Muzykanta światem dźwięków:

    Miejsce/sytuacja

    Dźwięki , które słyszał Janek

    podczas pracy w polu

     

    w sadzie

     

    podczas rozrzucania obornika

     

    w kościele

     

    nocą

     

    przed karczmą

     



Geografia

Temat: Wielkie miasta Europy: Paryż i Londyn.

Cel: - poznasz największe miasta Europy i świata ( ich zalety i wady); - nauczysz się opisywać cechy krajobrazu wielkich miast; - poznasz atrakcje turystyczne Paryża i Londynu.

Materiał dla ucznia: podręcznik Oblicza Geografii 6, Internet

Szukaj: przeczytaj temat w podręczniku, dokonaj analizy map Paryża i Londynu oraz 2 wykresów słupkowych tam zawartych. Proponuję obejrzeć na  YouTube dwa  krótkie filmy przedstawiające atrakcje turystyczne Paryża (np.  Paryż w 5 minut- szybkie zwiedzanie stolicy Francji )  i Londynu ( np. Londyn w weekend co zobaczyć , co zwiedzić w 2 dni ).Następnie proszę wykonać w ćwiczeniach zad. 2,3,4 str. 59. Po wykonaniu ćwiczeń , zrobić zdjęcie tej strony i przysłać na mój mail marzanna19@onet.pl  do przyszłego wtorku. Zadanie podlega ocenie.
Wychowanie fizyczne

Temat: Podstawowe przepisy gry w piłkę nożną

 Urządzenie i sprzęt

Boisko do gry (musi mieć kształt prostokąta. Jego długość nie może przekraczać 120 m i nie może być mniejsza niż 90 m; szerokość nie może przekraczać 90 m i być mniejsza niż 45 m.

Dłuższe linie graniczne nazywają się liniami bocznymi, a krótsze liniami bramkowymi. Boisko powinno mieć równą nawierzchnię, najlepiej trawiastą. Wymiary bramek: wysokość 244 cm, szerokość 732 cm.
Piłka do gry ma ciężar 395-453 g. Dla chłopców do 15 lat można używać piłek lżejszych, np. piłki siatkowej.

Zawodnicy

Drużyna piłkarska składa się z 11 zawodników (w tym bramkarz). Do sprawozdania z zawodów dopuszcza się wpisanie maksimum siedmiu zawodników rezerwowych. Zawodnicy powinni mieć koszulki z numerami na plecach: bramkarz nr 1, pozostali zawodnicy od numeru 2 do numeru 11, zawodnicy rezerwowi od numeru 12 wzwyż. Zawodnicy używają do gry specjalnych butów piłkarskich. W zawodach szkolnych można grać w trampkach lub trampko-korkach.

Podstawowe zasady i przepisy gry

Czas gry wynosi 2x45 min z 15 minutową przerwą. W zawodach dla młodzieży czas ten może być skrócony (2x40 min juniorzy, 2x30 min. trampkarze).
Zwycięstwo w meczu odnosi ta drużyna, która zdobędzie większą liczbę bramek. Przy równej liczbie bramek wynik jest nierozstrzygnięty (remis).
Jeżeli istnieje konieczność wyłonienia zwycięzcy, wówczas stosuje się kolejno: dogrywkę, strzela rzuty karne lub zarządza, losowanie, w zależności od regulaminu rozgrywek.

Błędy i przewinienia popełniane przez graczy na boisku są karane rzutami wolnymi. Jeśli przewinienie nastąpi na polu karnym zarządza się rzut karny wykonywany z punktu, który znajduje się w odległości 11 m od bramki. Rzuty wolne wykonywane są z miejsca, w którym nastąpiło przewinienie.

Rzuty wolne dzielimy na rzuty wolne pośrednie i bezpośrednie. Z rzutu bezpośredniego można zdobyć bramkę, natomiast z rzutu pośredniego tylko wtedy, kiedy piłka, zanim wpadnie do bramki, zostanie dotknięta lub zagrana przez innego zawodnika, poza wykonawcą rzutu. Rzut z autu wykonuje się po wyjściu piłki poza linię boczną boiska.
Zawodnik, który w momencie podania piłki w jego kierunku jest na połowie boiska przeciwnika i nie ma przed sobą dwóch zawodników drużyny przeciwnej, jest na pozycji spalonej.

Rzuty wolne pośrednie zarządza się za następujące przewinienia:
- niebezpieczną grę,
- jeśli gracz jest na pozycji spalonej,
- atakowanie bramkarza bez piłki,
- atakowanie przeciwnika, który nie bierze bezpośredniego udziału w akcji,
- przetrzymywanie piłki przez bramkarza.

Rzuty wolne bezpośrednie zarządza się za przewinienia:
- podstawienie nogi przeciwnikowi,
- popychanie przeciwnika,
- kopnięcie lub usiłowanie kopnięcia przeciwnika,
- uderzenie lub usiłowanie uderzenia przeciwnika,
- dotknięcie piłki ręką,
- atakowanie ciałem przeciwnika z tyłu, zatrzymywanie przeciwnika z tyłu,
- naskok na przeciwnika.

Niezależnie od kary rzutem wolnym bezpośrednim lub karnym sędzia może ukarać zawodnika napomnieniem, wykluczeniem z gry, a w zawodach młodzieżowych napomnieniem, wykluczeniem z gry na 2 do 10 min lub wykluczeniem ostatecznym.
Grę prowadzi 3 sędziów - sędzia główny i 2 liniowych.

Mini piłka nożna

Długość i szerokość boiska zależy od warunków lokalnych. Przy grze na otwartym boisku długość nie powinna być większa niż 42 metry i mniejsza niż 25 metrów, a szerokość większa niż 25 i mniejsza niż 15 metrów. Przy grze w hali dopuszcza się boiska mniejsze, jednak zawsze o kształcie prostokąta i właściwie oznakowane liniami.

Bramki muszą być umieszczone na środku każdej linii bramkowej. Bramki składają się z dwóch ustawionych pionowo słupków, oddalonych od siebie o 3 metry, licząc od wewnętrznej krawędzi. Słupki połączone są poziomą poprzeczką, której dolna krawędź musi być oddalona od podłoża o 2 metry. Szerokość słupków bramkowych i poprzeczki musi być identyczna i wynosić od 5 do 8 cm. Od zewnętrznej strony słupków i poprzeczki powinna być zamocowana siatka, przymocowana do podłoża.

Piłka musi mieć kształt kulisty i być wykonana ze skóry lub materiału skóropodobnego. Zaleca się stosowanie piłki numer 4 o wadze 390-430 gramów i obwodzie 62-66 cm. O przydatności piłki do gry i jej ewentualnej wymianie decyduje wyłącznie sędzia. Dopuszcza się stosowanie piłki do siatkówki.

Wyposażenie zawodnika składa się, z koszulki, spodenek, skarpet (getrów) i obuwia. Dopuszcza się wyłącznie obuwie typu "adidasy", trampki, tenisówki itp. Nie wolno używać obuwia z kołkami lub kolcami. Nie wolno grać bez obuwia.
Czas gry wynosi 2 razy po 20 minut. w trakcie każdej połowy.
Zespołom przysługuje prawo do 1 minutowej przerwy w trakcie każdej połowy. Żądanie przerwy zgłasza sędziemu kapitan drużyny. Czas takiej przerwy odlicza się od czasu gry.

Podczas turniejów z udziałem kilku lub więcej drużyn czas gry może być przez organizatorów zmniejszony. W żadnym przypadku nie powinien on być mniejszy niż 2 razy po 10 minut.
Przerwa między I i II połową wynosi 5 minut.
Czas ewentualnej dogrywki w meczu, w którym musi być wyłoniony zwycięzca, wynosi 2x5 minut.

Bramka jest zdobyta, jeżeli piłka całym obwodem przekroczy linię bramkową pomiędzy słupkami bramki i poniżej poprzeczki. Zwycięża zespół, który zdobył większą liczbę bramek. Jeżeli oba zespoły strzelą tyle samo bramek, wynik jest remisowy. Jeżeli regulamin rozgrywek nie przewiduje remisów, sędzia zarządza 5 minutową dogrywkę. Gdy i ona nie da rezultatu, wykonywane są rzuty karne (po 5 rzutów na przemian, a następnie w razie potrzeby po l rzucie, aż do wyłonienia zwycięzcy). Sędzia uzna bramkę tylko wtedy, gdy piłka nie została do bramki wniesiona lub wepchnięta ręką przez zawodnika drużyny atakującej. Jeżeli piłka znajdzie się w bramce po zagraniu ręką zawodnika drużyny broniącej sędzia bramkę uzna.

Wersja 6-cio osobowa

Mecz rozpoczynają 2 drużyny, z których każda składa się z 6 zawodników, a jeden z nich jest bramkarzem. Jeżeli na skutek rozmaitych przyczyn (wykluczenia, kontuzje itp.) w drużynie zostanie mniej niż 3 zawodników, mecz nie może być kontynuowany.
Każda drużyna może mieć zawodników rezerwowych w liczbie maksymalnie 10.
Każda drużyna musi mieć kapitana, oznaczonego opaską na rękawie.
Każda drużyna musi mieć opiekuna (trenera), który zajmuje miejsce na ławce zawodników rezerwowych i odpowiada za zachowanie się drużyny.
Zmiany zawodników odbywają się w locie, to znaczy, gdy toczy się gra. Przy dokonywaniu zmiany muszą być spełnione następujące warunki:
- zawodnik opuszcza boisko przy linii środkowej (1 metr w prawo lub w lewo),
- na boisku nie może znajdować się więcej niż 5 zawodników jednej drużyny; czyli zawodnik wchodzący nie może znaleźć się na boisku zanim jego partner nie zejdzie za linię boczną,
- bramkarz może zamienić się miejscem z zawodnikiem z pola pod warunkiem, że sędzia zostanie o tym powiadomiony.

Obowiązujące przepisy gry znajdziesz tutaj: PZPN.PL - Oficjalny Serwis Polskiego Futbolu

 

29.04.2020, ŚRODA

Przedmiot Schemat lekcji dla ucznia
Matematyka

Temat: Test  - figury na płaszczyźnie.

Cel:

- wykorzystam swoje umiejętności do rozwiązania testu podsumowującego dział: „Figury na płaszczyźnie”.

Materiał dla ucznia:

Test z zadaniami zamkniętymi  i instrukcją.

Test zostanie wysłany na adres mailowy rodziców/prawnych opiekunów w danym dniu kiedy odbędzie się lekcja. Odpowiedzi do testu można przesłać na maila martatschurl@wp.pl lub przez e-dziennik do 30.04.2020r. do  godz. 16.00.

 

Plastyka

Temat:  Kolorowo mi – zabawy wyobraźni
Cel: doskonalę technikę rysowania i malowania, tworzę wydrapywankę
Materiały dla ucznia: Wykonaj zadanie, będzie ono ocenione: Kartkę  formatu A4 pokoloruj w różnobarwne plamy, miejsce przy miejscu, kredkami świecowymi lub pastelami olejnymi, użyj różnych kolorów.  Musi to być gruba i solidna warstwa kredki lub pasteli naniesionych na papier. Tak przygotowaną kartkę pomaluj dokładnie czarną farbą (tak, aby pokryła kolorowe plamy) i pozostaw do przeschnięcia. Nie czekaj jednak zbyt długo, by farba wyschła całkowicie. Następnie weź wykałaczkę i wydrapuj kontury przedmiotów, roślin, elementów architektury, które  stworzą obraz. Dopiero po wydrapaniu konturów pozostaw pracę do całkowitego wyschnięcia. Skorzystaj ze wzoru umieszczonego poniżej, może być on dla Ciebie inspiracją.

Wykonaj zdjęcie zrealizowanego zadania i prześlij na skrzynkę mailową nauczyciela plastyki, podaną rodzicom przez edziennik. Życzę Ci przyjemnej pracy i wielu pomysłów.

Religia

Temat: Tajemnica cierpienia i śmierci

Cel:  Utrwalenie wiadomości o sakramencie namaszczenia chorych

Materiał dla ucznia:  Podręcznik do religii kl.6  Przeczytaj uważnie tekst sens cierpienia i śmierci Jezusa na str.104 i Solidarność Jezusa z cierpiącymi na str.105

Zeszyt ćwiczeń str.88,  wykonaj zadanie 1 i 2.  Podczas wykonywania zadań korzystaj z przeczytanych tekstów w podręczniku.  Zadania będą ocenione. Proszę zrobić zdjęcie wykonanych zadań i przesłać na  d.malicki@wp.pl do 08.05.2020 r.

 

30.04.2020, CZWARTEK

Przedmiot Schemat lekcji dla ucznia
Język angielski

Topic:  In the kitchen

Cel: Uczniowie poznają  słownictwo związane z gotowaniem i przepisami kulinarnymi.

 

Materiał dla ucznia:

Podręcznik , ćwiczenia - Brainy 6, zasób internetowy

  • proszę aby uczniowie pod tematem przepisali te wyrazy a nastepnie znaleźli w podręczniku ich polskie znaczenie ( str. 68)

boil -                                   cook -                             add -

fry -                                     mix -                                serve -

chop -                                  slice -                               put -

ingredients -

directions -

  • prosze aby uczniowie wykonali zad 1, 2 i 3 z ćwiczeń na str 47 - zadania związane z nowym słownictwem
  • poniżeli wrzucam ćwiczenia ze słownictwem do utrwalenia

https://wordwall.net/pl/resource/718602/esl-tefl/brainy-6-unit-5-food

 

https://quizlet.com/pl/404217357/unit-5-cooking-verbs-flash-cards/

Język polski

Temat: Gdy muzyka w duszy gra… - gromadzimy słownictwo potrzebne do charakterystyki bohatera noweli „Janko Muzykant”

Cel: gromadzę informacje potrzebne do scharakteryzowania bohatera lektury

Materiał dla ucznia: H. Sienkiewicz „Janko Muzykant”

Polecenie: Zgromadź słownictwo potrzebne do charakterystyki Janka Muzykanta, a następnie sporządź notatkę w zeszycie przedmiotowym – według podanego planu (przepisz również podany przeze mnie plan charakterystyki):

  • Przedstawienie bohatera ( Bohaterem jakiego tekstu jest ta postać? Ile ma lat? Co wiesz na temat stanu zdrowia Janka? Co wiesz na temat rodziny bohatera i warunków, w jakich się wychowywał? ).
  • Istotne cechy wyglądu bohatera (uwzględnij również zmiany w wyglądzie i napisz, z czego one wynikały).
  • Cechy charakteru postaci, w tym przykłady sytuacji i zachowań ilustrujących wskazane cechy, wartości ważne dla chłopca (minimum 5 cech i 5 przykładów zachowań/ sytuacji; zwróć uwagę na relacje chłopca z mamą, na to, jakie bohater wykonywał prace i dlaczego, czym się interesował, dlaczego uciekał z domu, za jaki czyn został ukarany i jakie były skutki tej kary).
  • Własna ocena postępowania bohatera.

    Pamiętaj, że jeśli napotkasz na trudności podczas wykonywania zadań, możesz zwrócić się z prośbą o pomoc do swojego nauczyciela polonisty.

Muzyka

Temat: Mistrzowie instrumentów . Niccolo Paganini – kompozytor i wirtuoz skrzypiec.

Cel: -wiem, kim był Niccolo Paganini, Henryk Wieniawski,

        -wiem, kogo nazywa się wirtuozem,

        -potrafię wymienić nazwiska słynnych wirtuozów poznanych w poprzednich latach.

Materiał dla ucznia: Podręcznik do muzyki str.102– 108

  1. Przeczytam tekst „ Wirtuozi” .
  2. Obejrzę zdjęcia przedstawiające wybitnych wirtuozów i przeczytam informacje o nich, szczególnie informacje na temat Niccolo Paganiniego (str.105).

3.Posłucham muzyki: Niccolo Paganini, La campanella część III z II Koncertu skrzypcowego h-moll https://www.youtube.com/watch?v=Jg66bIRquOY&list=PL_WtbYBwOqbUZJlZ9_lE0XyW92-QyeIo9&index=5

  1. Umieszczę sylwetki wirtuozów w „Albumie z kompozytorami”.

Śpiewam po polsku pieśń pt. „Funiculi, funicula” zaśpiewaną po włosku przez Dariusza  Stachurę.

https://www.youtube.com/watch?v=Mm2eKEHEoTo

„Funiculi, funicula’ w wykonaniu Anny German

https://www.youtube.com/watch?v=kmiwnZlweag

 

01.05.2020, PIĄTEK

Przedmiot Schemat lekcji dla ucznia
Język polski

Międzynarodowe Święto Pracy

Matematyka

Międzynarodowe Święto Pracy

Historia

Międzynarodowe Święto Pracy

Data dodania: 2020-04-24 11:27:49
Data edycji: 2020-04-27 08:01:55
Ilość wyświetleń: 1020

Z życia klas

Przejdź do swojej klasy!
Zobacz

Nasi Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej